Thursday, March 15, 2012

#30 Email Bomber

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Hari ini Mr.Tuto akan memberi tutorial untuk mengenakan sahabat,guru,sekolah dan sesiapa sahaja yang mempunyai e-mail. Tutorial ini Mr.Tuto dapat daripada sahabat blogger dari seberang. Tahniah kepada beliau kerana menyediakan entri yang mudah difahami kerana Mr.Tuto juga belajar Bahasa Indonesia dari sinetron pada petang hari,siaran TV3,Astro Ria dan sebagainya. Kunjugi laman beliau dengan menggunakan Google. Kata kunci "Java Creativity"

     Mengapa dikatakan "Email Bomber"? Kerana anda akan menghantar mail spam ke dalam inbox mangsa anda. Mail spam macam mana yang disebutkan oleh Mr.Tuto? Anda akan menghantar mail yang sama berulang-ulang kali mengikut kemahuan anda. 100,200,300 mahupun 400. Buat masa ini Mr.Tuto pernah mencuba pada e-mail sahabat Mr.Tuto sebanyak 250. Belum cukup kejam lagi.  Dari apa yang Mr.Tuto dapat sewaktu menggunakan servis ini ialah servis ini dapat menghantar 15 mail dalam seminit. Kira menguntungkan juga lah tu.


     Cara mengunakan perisian ini cukup mudah tetapi anda memerlukan Akaun Gmail. E-Mail daripada Google. Disarankan sebelum memulakan kerja mengebom email seseorang. Perlulah mengambil langkah berjaga-jaga,takut sekiranya perisian ini juga menggunakan kaedah "Phishing". Jadi disarankan agar membina satu e-mail baru dibawah gmail. Buat masa ini Mr.Tuto telah mencuba pada penyedia e-mail Yahoo dan Google. Cukup sampai disini,marilah kita teruskan kerja kita iaitu mengebom email seseorang.

1. Bina satu email di bawah Google iaitu Gmail.
hambakerajaan@gmail.com. E-Mail ini yang akan Mr.Tuto gunakan sewaktu menggunakan servis ini. Mangsa Mr.Tuto adalah Mr.Tuto sendiri kerana Mr.Tuto untuk menunjukkan caranya sahaja. E-Mail mangsa ialah hambakerajaan@yahoo.com.

2. Seterusnya masukkan mukaddimah anda di bahagian Subject:
3. Masukkan isi kandungan anda diruangan Message:
4. Masukkan e-mail mangsa di ruangan Victims E-Mail:
5. Masukkan fake akaun gmail anda diruangan Your G-Mail
6. Masukkan kata laluan fake akaun gmail anda ruangan Password:
7. Klik butang Start dan klik butang Stop bila anda rasa insaf.


8. Perhatikan berapa banyak mail yang sudah anda hantar pada bahagian bawah dengan kata hikmatnya E-Mails sent: 
9. Sebelum anda menghantar mail kepada mangsa anda perlulah login akaun gmail atau ianya tidak akan berjaya.

Sekian terima kasih. Selamat berhibur.

Cuba lihat bukti dibawah:-



Email Bomber [Klik Sini]